2014年2月7日 星期五

7/2/14


7/2/14   FRI   COOL

蕃薯今朝8點先叫食, 馬上叫醒老公返工啦, 搞掂蕃薯就煮早餐同笨元一齊食啦, 佢又係都要食丁麵! 食飽都係9點幾咋, 幾快手呀! 冇咩做就陪吓笨元玩啦, 12點多poki嚟咗, 咁啱我又要餵奶啦, 餵完先得閒招呼佢, 其實都係吹吓水咁咋, 都冇咩招呼人! 差不多兩點佢就要去返工啦, 我又繼續hea吓啦, 有陪笨元玩吓架, 到五點幾同佢沖咗涼先, 咁嫲嫲只係睇住佢地就得! 我就同老公去睇戲, 約咗喺荃灣等, 去到食少少嘢行咗陣, 就再買埋popcorn就入得場啦, 其實賭城風雲都係好傳統的賭片, 不過又真係好搞笑! 睇完再去食泰國嘢, 我最愛的生蝦刺身, 超正! 不過呢個月真係碌咗好多卡, 過年始終就會洗多咗錢, 由其是食嘢! 吃完就撘的士返去啦, 等嫲嫲唔洗太夜返去嘛, 蕃薯到夜晚梗係嘈啦, 唔理佢啦沖咗涼先, 跟住比佢出廳坐咗一陣, 放番入房又喊過, 之後又瞓到唔記得食奶, 咪要叫醒佢食囉, 點知又食得勁衰, 我都知明早佢實晨早叫醒我架啦! 仲要咁啱我部手機突然hand, 冇哂個電話簿, 好在電腦有backup, 老公幫我整番好啫! 睇咗陣冬奧開幕就瞓啦!

 

沒有留言:

張貼留言