2014年4月10日 星期四

10/4/14

10/4/14   THU   WARM
今日終於撘得切巴士啦, 朝早如常咁梳洗完叫醒柏仲食奶, 子元鬧鐘未響就起咗身, 佢都怕再同唔到敏瑩一架車呢! 送咗佢返學就撘車返工啦, 食埋個早餐又要開埋商會D, 之後都係睇吓自己嘢, 午飯老細打嚟問埋D無謂嘢, 因為佢要去開會, 咁等唔到位泊車, 竟然叫我打去叫人地叫個停車場放佢架車入去, 佢話入面有D AM, 你都識講係政府位啦, 咁係D官泊架嘛, 邊有得比你泊呀, 佢真係慣咗去到邊都有特權! 阻住哂我D時間, 約咗CW攞番柏仲的保單呢! 下午完全私人時間, 真好呢! 放工直接去葵芳食晚飯, 我勁肚餓呢, 等佢地嚟埋就可以叫嘢食啦, 試比D銀絲卷柏仲食, 都係未識, 再大個D先啦! 食完去新都會換埋架搖控巴士, 去實惠睇吓油壓床就走啦, 回家後柏仲一路都唔肯瞓, 但我地又有嘢要做嘛, 唔可以成日抱住陪住, 所以都要放佢喺床仔喊吓, K.O.咗笨元到10點多就餵佢, 條友仔食手都唔食奶, 扭眼瞓呢, 最終食咗4安多D就瞓囉, 我地就hea11點幾先瞓呢!
<好溫柔的子元呢!>
 <嘆蝦毛中!>
 <近來勁食手!>

沒有留言:

張貼留言