2014年4月30日 星期三

30/4/14


30/4/14   WED   WARM
今日笨元終於可以返學, 再唔返就連跳舞表演都冇得表, 咁我嗰$200就凍過水! 好在今日有程生車, 所以我自己揍埋柏仲入去, 先放低我去青梅, 佢地揍埋子元返學, 再返上嚟接去車番我出長沙灣, 真係超好呀! 買埋早餐返公司啦, 今日都係冇咩心機做嘢, 但又唔做唔得啦, 因為老細佬上午返哂嚟開會, 好在唔洗我浦頭啫! 午飯前就走哂, 好在啫唔洗對住佢地食飯, 佢地都當埋食飯時間係佢地GE, 成日打番嚟叫人做呢樣嗰樣! 下午都係hea吓咁啦, 明天都放假囉, 放工返青衣買埋戲棚嘢食就返上去, 點知笨元食咗兩個蛋糕, 都唔食我買D, 早知唔洗買咁多啦, 食到勁飽呀! 7點幾就閃人啦, 笨元已經一副要瞓的樣, 食咗藥係咁冇法! 柏仲都仲係有咳, 但又冇醫生睇, 好在唔算好嚴重, 唯有繼續食住中藥先! 我咁樣一揍二仲唔撘的士咩, 但呢D時候總係冇的士, 笨元又接近暈咁滯, 終於見對面馬路有車, 拖住佢衝過去都要架啦, 上到去兩隻都瞓哂, 最慘係落車後, 左手抱一個右手拉一個, 到沖完涼隻笨就醒哂, 咪比佢玩到9:30先瞓囉! 柏仲求先7點補咗3, 因為之前5點嗰餐嘔咗, 所以頂到11點幾先再食啦, 老公都踢完波返咗嚟, 等佢沖好涼睇咗陣電視都瞓啦!
<發脾氣中!>

沒有留言:

張貼留言