2014年4月11日 星期五

11/4/14

11/4/14   FRI   WARM
今朝嫲嫲過嚟, 所以我都冇咁早起身, 但柏仲又好早醒咗喎, 冇得唔理佢, 咁搞掂又未夠鐘就開奶比佢啦, 餵咗一陣又係到玩嘢, 我見又差不多夠鐘啦就交比嫲嫲接手, 我地就出門口啦, 老公今日唔洗咁早返, 可以送埋笨元返學先, 跟住仲同我食埋早餐先客自返工呢, 我攞埋商會D相先返公司, 朝早都係做吓自己嘢先, 因為老細上午唔會返, 要做樣都要留番下午嘛, 午飯仲要落去買, 食完打吓機咁, 夠鐘又返去做吓嘢啦, 老細返咗嚟就攞埋D相比佢, 等佢地走咗都叫做可以自由番! 放工夠鐘就走人啦, 去惠康買嘢, 比錢時先發現張卷過咗期, 蝕咗12, 可惡! 搬哂D貨返去又要睇笨元D功課, 柏仲又唔肯瞓, 好在老公陪佢玩, 咁我可以搞掂笨元D功課先, 但都搞到7:50先出到門口去合唱團, 今日得程生帶住小B嚟食晚餐, 簡單D去咗食吉野家, 婷婷真係冇時停, 柏仲都冇心情, 眼瞓又唔瞓係到扭, 食食吓老公接到大包電話, 話可以攞D紙袋, 咁佢就要出去攞, 得番我同程生返去揍佢地, 又要玩一輪玩具先, 9點半先走, 柏仲就比D工作人員玩咗一輪, BB車時因為推住就瞓咗, 點知返到屋企我諗住同笨元沖涼時佢就喊啦, 唯有放佢喺學行車先, 然後再等笨元著好衫幫我睇住柏仲我再去沖, 不過柏仲應該係又餓又扭眼瞓, 所以咩都唔理係咁喊, 但我都要梳洗完先服侍得佢架, 真係沖完個涼頭都冇吹就餵咗奶先, 6安食哂瞓咗! 終於可以休息一吓, 搵吓西貢戶外康樂中心仲有冇日營位可以去玩吓, 但只餘下黃昏營唔啱玩!
<食手食到幾肉緊!>
 <食番斯文D先!>

沒有留言:

張貼留言