2014年4月2日 星期三

2/4/14

2/4/14   WED   RAIN
今日請咗下午半日假, 柏仲要去健康院嘛! 朝早如常咁餵埋柏仲就出門口啦, 去到青衣勁大雨, 早一個站落馬上走上天橋! 返到去一陣就開門啦, 之後我又追巴士返工啦, 買埋早餐返到去, 總監好緊張咁打嚟, 會計又話老細會一早返嚟, 跟住又好神秘咁入咗廠嗰邊, 真係唔知做咩, 不過我上午都係做吓自己嘢, 夠一點我已即閃了, 天雨關係唔敢撘巴士, 走咗去撘地鐵, 返得青衣已1:40, 買埋個包返上奶奶到食咗就即刻帶埋柏仲去健康院, 2點先去到, 所以要遲少少, 首先磅重, 幾驚佢超重, 好在都係7.39KG, 即係16.258, 因為重量跟住生長線, 所以冇得度高喎, 之後就問埋護士有關柏仲條頸的問題, 佢話摸落就唔似肌肉性斜頸, 因為冇粒嘢喺頸, 不過見佢真係主力望右邊, 都照樣轉比醫生睇一睇, 睇之前打埋針, 今次喊得好可憐喎! 等咗一陣就有得見醫生, 都係幫佢摸咗先, 係唔似肌肉性斜頸, 不過由於佢側到一邊後尾枕扁咗, 影響咗個頭平衡, 所以要幫佢側番另一邊瞓, 唔係會嚴重架, 咁唯有墊住佢右邊等佢轉唔到過去啦! 比人舞完一輪都攰啦, 所以我地去食嘢時佢就好乖咁瞓咗, 仲諗住賣甩佢去揍笨元放學, 點知佢又醒咗, 咪帶埋佢落去囉, 見吓龍校長陳主任咁, 為未來學位鋪路呀! 比佢地玩完一輪先走, 等埋老公又走咗架43B, 於是撘的士啦, 柏仲夠鐘食奶啦, 食完奶又唔肯瞓, 要人抱住先瞓著, 放番落床瞓, 等我地食完飯佢又醒咗, 就一路都唔肯瞓啦, 今日真係冇咩瞓過呀! 七點幾撘的士回家, 返到去放佢喺車行吓, 都幾好心情架, 到老公沖涼時放番落床就勁喊啦, 但未搞掂救佢唔到呀, 喊咗15分鐘仲未收聲, 唯有抱住佢同笨元溫書囉, 咁佢又唔喊喎! 最後捱到9點半先開奶比佢呀, 唔可以咁早飲, 唔係好似今朝咁五點幾就醒醒地嘈醒我呢! 好在飲哂呢餐就瞓到豬仔咁啦, 我地都11點多就瞓啦, 而家咁大家都可以早瞓, 好事呢!
<等打針都咁開心!>
 <知驚未呀?>
 <接咗哥哥放學啦!>
 <洗唔洗咁肉緊呀..你睇你隻手臂, 引人犯罪呀!>

沒有留言:

張貼留言