2014年4月9日 星期三

9/4/14


9/4/14   WED   WARM

今朝又超唔切撘41A, 本來都好準時, 未夠7:50就已經出到門口, 點知笨元隻牙甩淨少少, 要整埋出嚟先得, 但佢又係咁縮, 整咗好耐, 結果咪遲咗出門口囉, 又要撘地鐵行到隻嘢咁, 仲要問我點解兩日都撘唔到巴士, 我真係無名火起, 咪因為你囉, ! 返到公司都係做吓自己嘢啦, D lift都未整好哂, 但已經好咗好多! 上午都係做自己嘢多, 午飯後預備要開會囉, 真係好唔鐘意開會, 因為老細講D嘢廢話居多, 真係好浪費時間, 終於4點幾可以叫做開完, 自由啦! 夠鐘就放工閃人, 返到去老公已在, 所以早D食飯, 柏仲當然冇瞓啦, 同笨元睇咗功課就同柏仲玩吓, 到我地食飯時柏仲就辦大事, 咁益我!! 七點幾就閃人啦, 冇瞓咁多個鐘柏仲梗係瞓啦, 返到去都扭咗一陣, 哄咗陣就瞓番, 沖完涼本來應該同笨元溫默書, 但佢又攞咗交通安全隊D工作紙嚟做, 做得嚟都夜咪冇默囉, 瞓覺緊要D! 等佢瞓咗我地又自由吓, 11點幾先餵奶, 個衰豬又食淨, 唯有由得佢囉!
<冇牙笨!>
 <兩個開始有互動!>
 <主力子元玩柏仲!>
 <Daddy完成了的Pinata>

沒有留言:

張貼留言