2014年4月27日 星期日

27/4/14

27/4/14   SUN   WARM*
今日本來活動多多, 但笨元情況真係唔可以出去玩, 所以唯有在家休息! 朝早我地瞓到9點先知醒, 其實笨元入咗嚟幾次架啦但都比我打發走, 本來聽到佢冇咩咳應該好D, 點知食咗藥後又開始冇精神, 不過係出咗門口先係咁, 等我仲執嘢嘢帶埋車仔出去, 因為本來下午係去YMCA玩架嘛, 去咗麥記食早餐, 未食笨元就已經嘔, 但都冇咩好嘔, 食咗半個包就冇食, 揍咗去畫班我地就買早餐返阿媽到食, 因為老公要幫阿媽整廁所, 食完早餐同柏仲玩陣, 佢條友想瞓又唔肯瞓, 要人噯, 好在都噯得掂, 瞓咗差不多一個鐘起身食奶, 我就揍咗笨元同敏瑩放畫班, 本來諗住等柏仲食埋奶一齊食完午餐就去YMCA, 但笨元又攰又咳, 邊去得到, 所以只係去咗食lunch我地都係選擇回家, 笨元本來都唔肯架, 唯有呃佢活動取消咗佢先肯放棄! 返到屋企睇吓running men, 睇完佢肯去瞓一陣囉, 真係一陣就醒咗, 不過個人都係吽吽豆豆咁, 柏仲又係唔多肯瞓仲成日要人抱, 食奶前瞓咗陣, 6點食埋奶都係唔多想瞓, 不過我地照叫外賣啦唔理佢, 另外煮咗粥比笨元, D陳皮佢都肯照食, 因為真係成日冇食過嘢, 但就要人餵囉, 變咗BB! 食完到我地食Pizza, 9點多已經喺梳化瞓咗, 抱佢入房瞓啦, 但都咳醒咗好多次, 柏仲就11點幾叫醒佢食奶, 本來應該餵完就瞓, 但老公又掛住睇電視, 結果睇到2點先瞓!
<練吓企...不過好快就跌咗落地!>
 <瞓咗婆婆張床!>
 <洗白白好舒服!>

沒有留言:

張貼留言