2014年4月4日 星期五

4/4/14

4/4/14   FRI   WARM
柏仲今朝六點多就係到嘈, 搞到我不得不早起身服侍佢呢, 6點半開始食食到7點多先食完, 但又到服侍隻大GE, 打亂哂我D時間, 做唔到運動啦! 跟住打電話比嫲嫲又冇人聽, 幾擔心呀, 原來只係佢出咗門口先發現個電話冇電, 佢嚟咗我地就可以出門口! 我地今日咁早架巴士就咁遲, 搞到過哂8:30先返到去, 仲要有K2交隊活動, 混亂到不得了! 揍咗笨元我就可以返工啦, 返到去都係買早餐hea咁啦, 午飯時間後係睇吓電視咁啦, 下午都係做吓嘢又做吓自己嘢, 食埋tea又放工啦, 老公今日揍得切笨元, 咁我唔洗去敏瑩到揍佢可直接返屋企, 不過返到去柏仲又唔肯食奶, 又要服侍埋佢, 又要搞掂笨元的功課, 其實真係冇咩得停, 到七點幾就出門口去小童群益會合唱團, 我地大人就晚飯! 接番佢地後就玩到9點半先走人, 返到嚟老公哄咗柏仲瞓, 我地沖埋涼就捉笨元瞓覺啦, 我都好攰喺梳化瞓到12點先叫醒埋柏仲食奶, 跟住就可以齊齊瞓!

沒有留言:

張貼留言