2014年4月1日 星期二

1/4/14


1/4/14   TUE   RAIN

朝早奶奶過嚟, 但柏仲喺我出門口前已醒咗, 咁又想食咁GE嘢咪餵咗佢先囉, 但已七點幾, 餵咗大半叫老公快D起身接手, 我要揍笨元出門口嘛! 入到青衣好大雨, 局住要行天橋! 好在我等巴士時又停番雨, 買埋早餐返到公司都係做吓自己嘢啦, 午飯後段老細已返咗嚟, 好嘈! 最慘仲要我將商會D相逐D選擇番出嚟曬比D會員, 咁又搞咗一大輪啦! 放工就返屋企, 柏仲食完奶都冇瞓, 笨元叫咗十世先沖涼, 之後叫佢做珠心算唔知點解係到扭, 最終老公返嚟時話同佢鬥快先好D, 明明就可以好快搞掂! 食飯又唔願意食, 因為放學時食咗魚柳包嘛! 咁由得佢冇食啦, 放佢休息吓, 等我洗埋碗就溫書, 執好嘢就自由啦! 柏仲發夢醒咗, 咁就喺床同佢玩咗一輪, 九點三已經好不安, 試吓開5安比佢, 食咗4安又唔肯食, 好在放落床都冇喊亦好快瞓番! 我地都好早, 未夠11點就瞓!

沒有留言:

張貼留言