2014年3月31日 星期一

31/3/14


31/3/14   MON   RAIN

琴晚行雷落雨落得咁勁, 都無礙兩位少爺瞓覺, 今朝起身跳完舞就餵柏仲啦, D趕咁出門口, 好在去到巴士站啱啱好有車, 入到去笨元又周圍走囉, 今日要去參觀金管局, 好在係室內都唔太影響! 我返工時個天都黑哂啦, 買完早餐仲勁大雨, 好在過多條馬路就到! 今日都係做吓自己嘢多, 一朝早係寫好D日記同執吓D相咁, 又要幫笨元曬相交功課, 午飯去埋銀行出糧, 順手買埋飯, 不過而家食哂一個意粉原來都幾飽吓, 下午茶都冇食! 下午老細返咗一陣, 比佢簽吓睇吓嘢又可以做自己嘢啦! 放工返到去睇吓我隻冇牙笨, 今日食午飯時喺學校已甩咗, 老公揍佢放學時就買埋雪糕啦! 陪佢玩咗陣睇埋功課, 又輪到陪柏仲, 而家的柏仲易搞好多呢, 食飯時放佢喺梳化佢就望住我地一副想食GE, 好搞笑! 食完飯我又忍唔住食咗杯雪糕, 罪過罪過! 返到屋企好忙好忙, 老公去咗過數, 我就捉笨元沖咗涼先, 跟住叫佢幫我睇住柏仲我去沖涼, 不過老公都好快返番嚟, 佢就提意我不如餵咗柏仲食奶先, 睇吓九點幾食完可唔可以頂天光, 咁見佢淨係喊, 哄佢又唔得咪開支奶囉, 初頭都唔多肯食架係咁典, 之後食食吓就食哂啦, 放落床喊咗幾聲瞓咗! 終於可以睇番我番笨元, 因為要餵柏仲, 冇時間同佢溫書, 睇嚟都要同佢準備定D工作紙, 等佢寫好, 叫佢出廳默咁我可以分身做好D嘢嘛! 兩個都瞓哂我都冇咩力, 10點幾喺梳化瞓咗1個鐘左右, 老公一關冷氣我就醒, 入房再瞓過!

沒有留言:

張貼留言