2014年3月5日 星期三

5/3/14


5/3/14   WED   COOL

今朝嫲嫲過嚟, 佢話怕落雨喎, 是但啦! 搞掂就出門口, 今日坐程生順風車! 返到去笨元又係到跑, 叫佢比我摟住又唔肯, 唔鐘意比人見到喎! Fiona話我知原來琴日朝笨元又跑咗去, 佢叫番子元返嚟時就響我朵教訓佢啦, 笨元即刻定哂, 因為話會將曵嘢話我知嘛! 送咗佢入去就返工買早餐啦, 朝早都係自己做吓嘢先, 食完午飯老細返咗嚟, 問埋佢商會D嘢點搞啦, 之後就係咁做係咁做囉! 做到過咗放工時間都未諗掂, 蝕咗比佢呀! 不過諗唔掂GE, 返屋企後喺個廁所沖沖吓涼就會諗得通, 幾好! 返到去先同笨元沖涼, 跟住我自己沖埋啦, 同笨元溫埋習跟住食飯, 我返到去柏仲瞓咗, 瞓到8點多先嘈, 餵完佢就玩陣啦, 九點幾再瞓過, 雖然都有喊吓, 不過老公用神之手拍吓佢又一路瞓啦! 見笨元做好哂嘢就開美國隊長比佢睇埋下半場先瞓, 睇到10點先瞓呢! 之後因為知仲仲要12點幾再食, 唔可以瞓著, 又見有幾集walking Dead未睇, 就一口氣睇咗3, 好正呀, 正宗又要驚又要睇! 12點幾捉醒柏仲食埋奶放番佢入房又再瞓啦, 老公就煮宵夜, 食咗個麵先瞓!

沒有留言:

張貼留言