2014年3月6日 星期四

6/3/14


6/3/14   THU   COLD

今日凍番好多呀, 所以柏仲都冇咁早醒, 我梳洗好換衫啦佢先至醒, 仲要係咁對住你笑, 真係好可愛, 不過就係掛住同佢玩遲咗出門口, 笨元趕唔切同敏瑩一架車, sad! 好在經過一輪安慰都好番D心情! 跟住我就返工買早餐啦, 今日寫好日記就邊吹水邊做商會嘢啦, 年年呢個時候我就頭都大埋, 話咁快就食晏, 休息吓下午再戰! 諗編位係最煩GE一樣嘢, 老細仲要好唔識做咁囉, 仲叫我出邀請函比人, 目的只為自己想約人傾生意, 其實點解要咁做呢, 好明顯人地就咁約唔理你, 你先要借商會約人啫, 希望人地唔來啦, 來我都唔知比佢坐邊! 放工後返去睇吓我兩個小寶貝啦, 柏仲今日唔乖啦, 扭計呀, 不過我都要沖好涼搞掂笨元先, 果然唔理柏仲住, 放佢喺床佢扭一陣自己就瞓咗囉, 我就睇笨元功課仲有珠心算, 教到我火火地囉! 食飯前柏仲醒咗, 放咗佢喺梳化坐, 佢又做D古怪動作, 想食手又食唔到, 個動作變咗緊握扶手咁, 好好笑! 我食飽就餵佢啦, 都食得唔多合作架啦但都食哂! 之後玩咗陣又瞓番, 咁就陪吓笨元囉, 見佢無所事事就捉佢早D, 我地入埋D相都仲係10點多咋, 要等到差不多12點先餵奶, 結果我地又喺梳化齊齊瞓咗, 餵埋差距1點就瞓得啦!
 

沒有留言:

張貼留言