2014年3月20日 星期四

20/3/14

20/3/14   THU   WARM
今日我一揍二入青衣, 你話好難又唔係ge, 73就開始餵柏仲, 時間都好鬆動, 返到學校柏仲又瞓咗, 但再撘車去嫲嫲到時, 佢又醒咗喎, 好可愛咁對住你笑! 揍埋佢比嫲嫲我再買埋早餐返公司都係9:20, 真係算幾快! 但一朝早就比老細煩住, 佢要搞咩Marco Polo Club, 但又咩資料都冇, 咁叫人點找呢, 個網又廢, 打電話去係冇人聽架, 只可以email咗去先, 睇佢覆唔覆囉, D嘢我又唔識喎, 都唔知點問! 搞到食晏都未掂, 唔理住啦, 約咗phoebelunch, 不過一個lunch真係唔夠我地吹水架! 下午做吓自己嘢之餘仲要繼續處理埋D亞洲萬里通囉, 最搞笑係老細成日話搵唔到, 但到深夜時就send 張相嚟找到張卡, 咁都係照幫佢問架咋! 放工返青衣啦, 柏仲瞓緊, 就搞掂笨元D功課先啦, 又要做珠心算呢, 食完飯快D返去沖好涼再做啦, 又搞到我發哂火, 成日都係錯嗰D, 因為背錯口訣! 做到差不多10點先搞掂瞓得, 我就試吓大包比我嗰條晚裝裙, 可以出年佢結婚時著喎, 啱就啱, 但可以減多10磅就著得fit D! 11點叫醒埋柏仲餵奶, 如常咁瞓住食哂再瞓囉, 我地都12點前瞓得啦!
<好好味的柏仲...比姑姐偷影!>
Photo: 晨早起來,笑到好開心,姑姐幫柏仲留下珍貴一刻
 

沒有留言:

張貼留言