2014年3月10日 星期一

10/3/14


10/3/14   MON   COLD

今朝又要趕返工返學啦, 明明好早起身架啦, 點解都搞到7點半先餵到柏仲呢, 所以都好趕咁出門口, 日日返學都好似賽跑咁! 揍咗佢返去, 我又返工啦, 今日都好忙呀, 朝早寫好日記啦就開始搞商會D, 話咁快又食飯啦! 去咗買車仔麵咋, 食少D! 下午咪係咁做囉, 真係天昏地暗呀! 幾快又放工呀, 返到去笨元例牌睇緊ipad架啦, 比佢睇埋少少就做功課, 因為今日練舞, 冇得做功課, 但佢就態度衰衰咁係到做, 中文字D筆劃又錯哂咁, 激死我, 好在柏仲就好乖咁疴完屎自己喺床再瞓過, 咁食完飯仲可以打陣機休息吓8點先走! 撘得車返去都8點半, 柏仲又肯繼續瞓喎, 咁我地咪沖涼再K.O.笨元囉, 11點先叫柏仲起身飲奶, 都飲到衰衰咁, 老公就叫我唔好迫佢住, 等佢醒D再飲, 不過柏仲又係到喊, 我怕佢嘈醒笨元嘛, 激死我啦!!!!!最終飲淨1安多D都冇再比佢飲, 瞓到隻豬咁囉! 咁我地12點前已可以瞓啦!

沒有留言:

張貼留言