2014年3月30日 星期日

30/3/13

30/3/14   SUN   RAIN
今朝老公一早起身去踢波, 我就瞓到八點幾先比柏仲D聲叫醒, 佢又唔係喊, 起身望吓佢原來係到食枕頭食到幾好味! 梳洗完就餵佢食奶啦, 都算合作, 食完放番佢入房, 自己扭咗一輪就瞓啦, 我就煮早餐同笨元齊食, 食之前要佢做好珠心算先, 佢做好我又煮好可以慢慢食, 柏仲瞓到10點幾老公返佢又醒啦, 所以咪要放佢出嚟玩吓囉, 我又要抺吓地先嘛, 雖則嫲嫲星期五抺咗, 但天氣濕要抺密D, 因為柏仲都會坐學行車落地架嘛! 差不多1點同柏仲沖涼食奶, 然後就去街街啦, 食飽同佢著埋衫放落車仔即瞓, 瞓足4個幾鐘呢! 我地只係去咗AEON行咋, 老公想食KFC, 咁食完再行過去就啱啱好囉, 都係睇吓玩具, 冇得比佢買呀, 諗住去旺角嗰間專門店買可能會平D! 反而就買咗好多柏仲D, 都係D消耗品, 睇家品時老公睇中咗隻煎牛扒PAN, 見佢想買咗咁耐呢隻又OK咪買囉, 仲落去超市買埋牛扒即刻試吓, 當然仲買咗沙律呀壽司呀刺身呀咁啦! 返到去跳番轉鄭多燕先沖涼, 跟住餵埋柏仲同佢玩吓就食晚餐啦, 食完睇吓電視時, 子元話出面閃電, 初頭都唔係好覺, 後來落得好勁, 好似10號風球咁, 見住D樹吹到歪埋一邊咁滯! 後來喺whatapps睇到d人講話落冰雹, 又一城個天花又穿咗, 商場入哂水, 好誇! 老公之後仲帶笨元落樓下睇仲有冇冰雹, 咁梗係冇啦, 都溶哂! 最後睇埋電視9點幾佢就瞓啦, 我地就等到12點餵埋柏仲就瞓啦!
<一早起身就見柏仲食緊手!>
 <光頭仲伏喺到好搞笑!>
 <都仲係成日縮埋一舊!>
 <等哥哥幫你做吓運動啦!>

沒有留言:

張貼留言