2014年3月9日 星期日

9/3/14


9/3/14   SUN   COLD

今日應該係休息日, 不過朝早9點子元就要學畫畫, 7點幾又要身了, 叫埋佢兩個起身又再餵奶等等, 佢地先出門口, 我就餵埋柏仲先出發, 由於時間關係去唔切食早餐, 咁就叫老公外賣去阿媽屋企食, 因為又要做維修, 柏仲可以照瞓好嘢, 將佢放咗喺怡張床, 後來send相比佢睇時, 佢係緊張柏仲會回吐喺佢床囉, 幾衰! 搞掂就去接番笨元就直接回家啦, 返到去要做珠心算, 其實都真係幾多, 但唔想佢閒日放學返嚟時迫佢再做, 不如星期日搞掂佢, 但要做就出唔到街啦, 佢初頭都喊架, 但真係冇辦法! 所以餵咗柏仲我就出去還書借書買埋午餐返嚟食, 仲可以睇Running Men! 之後都係hea吓咁啦, 預備定嘢煲粥做晚餐, 老公今晚去踢波嘛! 餵咗柏仲就到我地食, 但柏仲又係咁喊同扭, 好可惡, 好在我地沖涼時佢都收聲, 比笨元睇埋講動物嗰套剛好9點半, 就捉佢去瞓啦, 我就哄吓柏仲囉, 哄極都喊, 於是放番佢喺床算, 等老公返嚟噯咗陣就肯瞓! 等老公食埋飯, 又齊齊食糖水, 休息一陣叫醒埋柏仲食奶, 我地又瞓得啦!
<子元幅畫好搞笑!>
 <柏仲瞓住阿姨張床!>
 <又食手!>
 <超老積!>

沒有留言:

張貼留言