2014年3月28日 星期五

28/3/14

28/3/14   FRI   WARM
今日係bling bling Party, 6點半起身跳舞笨元又跟住咁早起身, 加上今日嫲嫲過嚟, 我唔洗餵柏仲, 所以都可以好好幫笨元著好佢件bling, 型到爆咁啦, 攞齊嘢7:45就出門口啦, 返到去當然係咁同佢地影相啦, 一個二個都好誇張呢! 今日子元都算郁少咗, 因為怕D珠會甩! 揍咗佢入去我又要返工啦, 今日都係勁hea, 雖則老細已回HK, 但冇咩特別嘢找我, 所以都仲可以free , 午飯後去咗行吓萬寧咁啦! 喺網上hea足一個下午, 老公打嚟話笨元贏咗最具創意大獎, 又係咁比老師問件衫點整, 睇得出佢好開心囉, 放工喺美孚會合一齊返去, 執吓嘢咁到夠鐘就出門口又去合唱團, 琴日做哂功課今日可以free d, 我同奶奶去冰室攞住先, 老公揍咗笨元去小童群益會後, 再帶埋程生佢地過嚟晚飯! 食飽咪又去接兩個小朋友囉, 回家後快手K.O.笨元瞓覺, 明天要8點返到學校呢! 柏仲就完全唔肯瞓, 咁由佢等到10點半食奶啦, 都係食到衰衰咁, 成日要搵番個mood先食到, 一食完又暈咗啦!
<超正bling bling look!>
 <女仔們都好靚!>
 <係善孜的閃爍度有得同子元揮吓!>
 <成班都係pose王!>
 <後面咁靚當然要影吓!>
 <又轉pose!>
 <拉埋芷柔妹嚟影!>
<我隻好味道柏仲!>

沒有留言:

張貼留言