2014年3月22日 星期六

22/3/14

22/3/14   SAT   COOL
今日家長日, 我又請假一天啦, 朝早又係晨咁早起身, 搞掂笨元就餵柏仲, 等老公揍佢去畫班我就餵埋柏仲先, 然後喺美孚會合入青衣, 為咗唔洗成日抱住, 所以推車仔, 入到去喺學校樓下茶餐廳食早餐先, 柏仲已經醒咗就抱住佢啦! 食完10點半上到去剛剛好, 不過就要等囉, 足足等咗45分鐘, 113先到我地見, 都遇咗架啦, 早知揍埋笨元放畫班先去都仲得! 其實都冇咩特別嘢講, 因為學習上子元真係不大問題, 只係成日控制唔到自己啫, 我地見緊時柏仲就喺BB車瞓覺, 算佢合作啦! 見完程生佢地已揍咗笨元入嚟, 咁我地又可以返屋企啦, 執齊嘢笨元又要去踢波, 我就同柏仲喺屋企啦, 洗完白白食埋餐奶就瞓咗, 本來諗住放佢喺梳化落吓格先, 我就吸住塵先, 點知我吸完間房出嚟佢已經瞓咗, 好搞笑, 於是等我吸好塵先放佢入房瞓囉, 我就開始做家務等等! 隻豬今日又好好瞓喎, 一路到5點多先醒, 咪同佢玩吓, 最好笑係我放佢坐喺隔離時又唔理佢, 佢就會喊住咁講BB, 咁見佢咁多嘢講諗住拍下啦, 點知佢見我拍佢又唔出聲, 於是幾次之下我就唔正面拍佢, 反而照樣唔啋佢, 佢就開始喊住叫媽媽, 唔止叫一聲, 係叫咗幾聲, 當佢真係叫媽媽架啦! 估唔到都唔係第一次比人叫媽媽, 都會覺得咁開心! 等老公佢地買埋晚餐返嚟食, 柏仲就自己喺車仔伸展吓啦! 食完嘢沖埋涼比笨元睇吓電視就K.O. 佢啦! 柏仲梗係又比老公K.O.埋啦, 不過12點都係要叫醒佢起身食奶先再有得瞓!
<唔洗一分鐘瞓咗!>
 <笑得好可愛呀!>
 <仲識望鏡頭!>

沒有留言:

張貼留言