2014年3月23日 星期日

23/3/14


23/3/14   SUN   WARM*

今朝七點幾柏仲叫食, 局住要起身啦, 老公又出去踢波, 得番我一揍二, 不過都冇咩所謂, 餵咗柏仲放番佢去瞓就煮早餐同笨元食, 食完要佢繼續做埋珠心算先可以玩, 我就洗好碗再摺衫執嘢, 又要執子元下午去踢波D, 又要執柏仲出街D, 執得嚟都換衫出門口, 約咗阿媽阿叔佢地食午餐, 去添好運食點心, 因為阿嬸識人, 又唔洗等又貴賓房咁, 咪當見識吓囉, 老公直接喺球場過去, 我就miss咗班車最遲先到, 其實都唔係特別好食啫, 講到咁誇, 柏仲就梗係要招呼吓人啦, 係食奶後瞓咗一陣囉, 子元佢地點幾就走, 因為又到佢去踢波, 我地都係食到2點左右啫, 撘巴士返去都仲趕得切睇running men, 抱咗柏仲一陣就瞓咗, 不過都唔係瞓好耐, 個幾鐘就醒咗, 等到5點幾先同佢沖涼食奶, 老公佢地7點多先返到嚟, 柏仲就完全冇再瞓過, 所以我地煮飯時唯有由得佢喊, 但佢喊得好堅持, 係都唔肯瞓, 所以我地食飯時就比佢喺學行車坐吓, 食完飯老公就打暈咗佢, 搞掂埋笨元9點幾瞓覺, 我已經勁眼瞓, 喺梳化瞓到11點老公一定要我起身, 好辛苦咁令自己醒番, 就同柏仲換片啦, 不過佢仲瞓得冧過我, 叫咗好耐都係瞓, 終於叫一叫醒咗佢, 食咗幾啖就瞓住食咗4安囉!
<同叔公影番張相先!>
 <好似飯團仔!>
<好耐冇練伏伏啦!>
 <我識企啦...>

沒有留言:

張貼留言