2014年3月14日 星期五

14/3/14


14/3/14   FRI   COOL*

今朝小巴開始就要等車, 結果全日撘親車都要等, 因為已經趕唔切41A, 但估唔到等咗25分鐘先有車, 錯過呢班車, 我返工個時間班車又錯過咗, 朝早返到公司都閒GE, 加上我估到老細一定唔會比我好過, 明天商會D嘢一定會一改再改, 所以我咁早print定都冇用, 所以都係做吓自己嘢先! 午飯後喺番自己位食, 下午有客嚟嘛, 廢事搞到一陣飯味啦! 咁下午開始計劃吓點print嘢啦, 教咗明天幫手個同事後, 又要做妹仔去買咖啡, 回來後以為可以再繼續做好D嘢啦, 點知開始係咁有嘢改啦, 你改好一次以為搞掂啦, 又有電話叫你改嘢, 如我所料, 我搞到6:30都未收工, 但今晚要返去搞掂笨元D功課, 唔可以太晏, 同埋今日點都做唔哂架啦, 不如明天再做埋佢! 返到去原來老公已喺到, 搞掂埋笨元D功課就可以出去小童群益會啦, 安頓好佢地就去食嘢, 今日又試新嘢, 都可以啦! 9點多去接佢地時比佢地玩多陣就走啦, 回家後沖好涼就餵柏仲食奶, 明明平日食完奶放落床就瞓得, 但今晚放番落床就喊喎, 老公話由得佢喊, 咁最終係收咗聲GE, 但之後又再喊過, 老公先肯入去噯吓佢! 我就要執明天大龍鳳D, 試埋衫等等!

沒有留言:

張貼留言