2014年3月8日 星期六

8/3/14


8/3/14   SAT   COLD

今日子元學校運動會, 咁多年都係老公帶, 但今年因為要有人揍柏仲, 所以我就請假同笨元去囉, 朝早程生來載我地, 一齊食埋早餐先再集合, 但都等到第3架車先有得上! 去到程生要同程太交收, 幫佢抱住敏婷都幾吃力呀! 之後就上天台開始運動會啦, 安頓好就分兩批家長合作, 先比佢地未有賽事的落去1樓玩小遊戲, 留守的就睇時間call番我地上嚟比賽, 順手攞埋小食包! 上咗去天台就死都唔郁啦, 笨元例牌輸哂架啦, 不過就要等埋敏瑩先走得, 因為敏瑩有兩項入咗決賽呢! 好在冇入埋總決賽, 所以12點幾已走得! GE時間就係咁食個小食包入面D嘢囉, 基本上笨元除咗個蛋糕外都食哂架啦! 程生車埋我地去到馬鞍山市中心, 一齊食埋嘢先, 佢地就趕返去長沙灣上堂, 我地就找小巴撘去大埔踢波呢! 估唔到咁易找到架小巴, 仲要架小巴勁快, 10分鐘由馬鞍山去到大埔, 不過笨元瞓咗, 我抱咗半程路, 頂唔住要佢落地啦, 2點多已去到球場都唔知點算, 等到我悶, 笨元有得周圍跑不知幾開心, 到真係開咗場仲要落雨, 我就好慘, 又凍又攰又淋雨, 終於捱到4點半走得, 馬上換衫走人, 好在追到架72, 上咗車勁快齊齊瞓咗, 好在知醒落車, 返到屋企我已經攰到顛, 老公好似仲唔係好明咁, 我淨係想休息咋! 因為約咗7點半同程生佢地食飯, 抖完個人先叫做好番D, 去到長沙灣先諗食咩, 兩家人走咗去打邊爐, 仲好狠咁大家將個小B送咗去托管, 我地攞咗柏仲比婆婆, 佢地攞咗敏婷比姨婆, 食到10點幾先散場呢! 返到屋企馬上K.O.笨元, 沖完涼到柏仲食奶, 到差不多1, 終於可以瞓啦!
<又嚟左擁右抱!>
< 預備比賽>
 <玩小遊戲!>
 <YEAH...>
 <有姿勢冇實際!>
 <成班嘢掛住食!>

沒有留言:

張貼留言