2014年3月18日 星期二

18/3/14


18/3/14   TUE   WARM

今日阿媽過嚟揍柏仲, 因為若老公揍笨元返學就要交比程太揍, 我又唔係咁想成日麻煩人, 所以都係佢等阿媽嚟, 我揍笨元返學! 到我出門口時柏仲仍熟睡中, 冇得玩佢添! 揍咗笨元返學就閃人啦, 返到去食埋早餐就開工, 深哥過咗嚟要搞埋大龍鳳D, 又寫票又寫收據, 手都軟呀! 整得嚟都12, 終於可以做吓自己嘢, 話咁快又食晏啦, 老細勁早返咗嚟, 你話我地衰都係咁話啦, 馬上返哂去自己位, 擺明唔想見到佢啦, 1:45落咗去樓下曬相嘛, 佢唔醒水走過嚟之餘仲要問個同事我去咗邊, 好在我同事都醒目, 話我落咗去之餘仲佢未夠2點喎! 講真1-2點係員工私人時間, 唔好以為我地係奴隸先得架! 下午做吓自己嘢吹吓水咁啦, 放工就行返屋企啦, 先同笨元沖咗涼, 再同柏仲沖, 跟住食完飯又要洗碗! 同阿媽講話5月份佢要照顧柏仲兩星期因為奶奶要做手術, 阿媽先講醫生話佢有白內障又係要做手術, 咁就等奶奶做完先到佢做囉, 老人家都係開始多老人病架啦! 終於可以去沖涼啦, 沖完又要同子元溫埋書, 再叫佢洗好茶點袋, 都算做得唔錯, 冇白廢我用心教佢! 玩到9點幾瞓覺, 我地又可以hea吓啦, 十點幾我都喺梳化瞓得好冧啦, 到十二點老公叫醒我起身餵埋仲仲, 不過仲仲都係瞓住飲, 我又唔敢唔餵佢呢餐喎, 搞到一點左右先有得瞓囉!

沒有留言:

張貼留言