2014年3月21日 星期五

21/3/14

21/3/14   FRI   COOL
今日嫲嫲過嚟照顧柏仲, 咁我就唔洗咁早巳身啦, 不過柏仲7點幾都醒咗, 同佢換埋片我都要出門口啦, 唔算太趕去到巴士站, 返到去笨元如常跑嚟跑去啦, 送咗佢返學我就返工啦, 今朝返去幫老細搞埋張marco polo卡, 原來佢地係想要張卡嚟儲分第時upgrade, 咁你叫人做嘢都要講清楚架嘛, 咩資料都冇就叫人做嘢, 真係好難架嘛! 下午D老細係到都冇得好自在, 不過下星期佢又飛咗, 自由囉! 放工去埋超市入貨先返屋企, 真係坐都未坐低又要睇笨元功課, 然後要睇佢做哂功課, 8點又去合唱團, 而我地大人們就梗係去食番餐啦, 柏仲扭眼瞓, 好在程太快食完抱住咗佢我先有得食埋下半場! 夠鐘又要去揍番佢地啦, 今日小童群益會報名日, 所以冇得玩! 回家後沖涼後比佢玩到10點半先執嘢瞓, 柏仲就11點叫醒佢食奶啦, 但由於隻豬仔鍾意瞓多過食, 所以係咁喺到扭, 好在最終都食哂先再瞓! 我地就睇埋電視先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言