2014年3月27日 星期四

27/3/14


27/3/14   THU   WARM

今日以為要入青衣, 點知原來係嫲嫲出嚟, 搞到我一早起咗身跳埋舞就快手叫醒柏仲食奶啦, 個衰仔又係到扭喎, 所以我餵咗一半就交咗比嫲嫲啦! 今日都少少趕啦, 出到去差不多有車, 入到去咪又係周圍走咁囉, 都管唔到咁多, 跟住同老公一齊食個早餐先返工, 因為佢要去郵局買嘢! 咁我就返工啦, 朝早都係上吓網hea吓咁, 午飯約咗phoebe 去食, 比咗少少嘢佢, 又吹吓水咁啦! 下午都係hea, 因為老細不在香港, 真係hea好多! 放工就要即閃啦, 因為要去揍笨元呀, 老公今日有嘢做揍唔到笨元放學, 嫲嫲又喺美孚喎, 好難要佢入去揍, 於是叫咗敏瑩公公揍埋子元去元州邨等我放工去接, 咁啱老公又到長沙灣, 佢咪喺樓下等埋我地一齊返屋企囉! 返到去柏仲醒咗啦, 食飽搵人玩, 但我地真係好忙, 又要搞掂笨元沖涼, 然後要佢做功課先, 因明天開party所以今日派哂功課, 咁就今日要佢做哂先, 柏仲就好慘咁一時比人放喺梳化一時比人放喺學行車, 總之到我地食完飯之後先有人理佢, 都陪佢玩咗好耐, 跟住到我要睇笨元功課, 老公陪柏仲玩! 九點幾笨元終於做哂功課就比佢玩一陣囉, 老公仲要為明天的bling bling衫作最後加工, 貼實D! 11點就叫醒柏仲餵埋餐奶, 其實放番佢入房之後都冇瞓架, 不過佢又唔嘈都冇咩所謂!

 

沒有留言:

張貼留言