2014年3月26日 星期三

26/3/14


26/3/14   WED   WARM

今日我地兩個都請咗假, 冇法啦, 兩位長老都有事, 人手唔夠! 朝早我如常咁起身揍笨元返學, 老公喺屋企照顧柏仲, 咁我揍咗笨元就買早餐返去一齊食, 柏仲食奶食得好少咋, 莫非佢知自己生長線上到90%, 所以食少D減肥? 食完早餐佢又再醒咗, 不過我地仲忙緊嘛, 喊都冇用! 11點已經坐立不安咁, 梗係啦, 食咁少梗係餓啦! 不過我都由佢到11:30先沖涼, 差不多12點先食奶, 結果咪食得勁合作囉, 仲馬上瞓埋添! 2點就要出門去尖咀接阿媽, 佢要整白內障, 而家科技真係先進, 半個鐘搞掂架啦, 去到診所其實佢已經搞掂, 不過話有D暈所以再坐吓先, 落到樓好難先截到架的士返去, 再買個飯比佢食, 我陪到佢4點先走, 點知等咗好耐先有巴士入到青衣接笨元放學, 返到屋企柏仲剛食完奶, 咁我同笨元沖好涼, 跳埋10分鐘甩油操自己先沖涼, 老公已出咗去踢波, 沖涼時柏仲有喊架, 但都冇辦法, 仲要睇埋笨元功課, 柏仲係扭眼瞓架啦, 因為老公話佢2點幾醒咗一路都冇瞓, 咁梗係攰啦! 快手煮埋個意粉晚餐就趕笨元入房做珠心算, 再噯埋柏仲瞓覺, 其實八點幾我已經開始眼瞓, 不過都要K.O.埋笨元先, 我就喺梳化瞓到隻豬咁, 係豬到連老公打過返嚟都冇為意自己接過電話, 到佢返到屋企我都唔知, 一路到差不多12點佢叫醒我問係咪要餵柏仲我先有番D意識, 足足昏睡咗幾個鐘! 咁醒一醒自己, 餵埋柏仲就再瞓啦!

沒有留言:

張貼留言