2014年3月24日 星期一

24/3/14


24/3/14   MON    WARM

今日又要返工返學啦, 入到LIFT先發現笨元除咗書包咩都冇攞, 於是我就即刻出番LIFT幫佢攞, daddy帶佢地落樓下先啦! 搞到勁趕囉, 好在都趕得切咋! 返到學校佢地又走嚟走去啦, 到我趕唔切巴士又要等啦! 買埋早餐返去食, 又吹吓水咁啦, 老細唔係香港真係好free, 基本上唔急GE嘢都冇做過, 完全放肆! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午繼續吹水啦, 等放工之餘又睇吓D減肥嘢, 今日開始晚餐唔食飯嘛, 或者係少少啦, 跟住朝早就開始做運動, 跳鄭多燕, 目標用1年時間減15, 希望我堅持到啦, 咁出年著晚裝時就可以好靚啦, 嘻嘻! 返到去先睇笨元功課, 跟住又要抱吓柏仲啦, 食飯時柏仲好唔滿意咁, 要人陪佢玩呀, 但都要食完先得架! 差不多又係回家時間, 柏仲喺車已瞓咗, 一路到屋企都仲瞓緊, 咁就沖涼呀做珠心算呀等, 再比佢玩咗5分鐘就要瞓啦! 我地hea11點再叫柏仲起身食奶, 又係勁喊囉, 比人嘈醒嘛, 下星期返健康院都要問吓若咁係咪都要照餵定點樣! 餵完未夠12點我地都瞓啦, 爭取時間休息!

沒有留言:

張貼留言