2014年3月16日 星期日

16/3/14


16/3/14   SUN   COOL

今日冇出過門口, 我真係攰到邊到都唔想去, 朝早7點幾柏仲叫食, 餵完佢我要再補眠呀, 但笨元又醒咗, 又要我陪佢砌埋個LEGO, 因為琴日老公帶咗佢去買禮物嘛, 佢評估又全A, 邊有得唔買! 砌咗一架先, 頂唔住要去瞓啦, 叫佢玩一陣就做埋D珠心算, 到我瞓醒11點幾, 老公煮咗早餐佢食, 我睇吓條友只係做得嗰幾題, 就趕佢入去做埋佢, 照樣係咁拖, 我地又係咁鬧啦, 12點幾同柏仲沖涼食奶, 又忍唔住影佢個豬樣! 食完奶又再瞓啦, 因為佢喊咗幾次都冇人理佢, 佢都廢事嘈! 子元喺做running men前都未做哂珠心算, 咁老公最終都放佢出嚟睇, 但一做廣告就要返入去做, 咁都算做得哂, 我就又洗衫又打掃咁啦, 叫老公換埋床單洗! 睇完running men老公決定唔出深水涉, 咁就叫Pizza, 食完佢去踢波, 我又一揍二啦, 不過都唔係好洗揍, 柏仲就瞓, 子元就玩, 七點幾沖好涼, 柏仲開始醒, 都抱咗一輪架啦, 到九點都係嘈就放番佢入房喊, 喊咗陣老公返啦, 本來沖完涼想抱佢, 但又自己喊到攰瞓咗, 我食埋糖水都瞓啦, 12點多比老公叫醒, 半睡半醒咁餵埋柏仲就瞓啦!
<好好味的柏仲!>
 

沒有留言:

張貼留言