2014年3月12日 星期三

12/3/14


12/3/14   WED   COOL WET

今日柏仲終於乖乖地飲奶啦, 所以都唔算太趕! 返到學校又周圍走啦, 揍完佢我又返工買早餐啦, 朝早都幾free, 但午飯都未食完佢地就返, 搞到我為咗唔想見佢地走番去自己office嗰邊! 下午就慘啦, 係咁開會, 又要做妹仔去買下午茶, 最後仲要比人屈, 咁出糧比我嗰個屈我, 可以點啫! 年年搞商會D嘢都係咁, 公器私用! 搞到我6點先走得, 撘車又難撘人又多, 老公又話打比我冇人聽, 搞到我好炆! 不過上咗車, 開番套星星嚟睇舒服番哂! 返到去睇咗笨元D功課又再同柏仲玩吓, 再將件事發洩吓, 之後都冇咩嘢啦! 食飯時柏仲又坐喺梳化食住手睇住我地, 好似佢冇份食好慘咁! 8點左右走人啦, 因為怕落雨最終撘咗的士, 返去沖好涼同笨元溫埋默書佢就自由啦, 我就係咁執嘢, 到九點幾先可以坐吓, 老公噯咗柏仲佢都仲係喊, 於是由得佢喊到攰就瞓咗! 但十點幾又再醒咗, 仲要抱住都好唔自在咁, 就開奶比佢啦, 食飽瞓得, 我地睇埋新聞都瞓啦!
 

沒有留言:

張貼留言