2014年3月2日 星期日

2/3/14


2/3/14   SUN   COOL

今日要OT, 又冇OT錢喎, 點都要claim番佢車錢架啦! 朝早蕃薯七點幾醒啦咪餵咗佢先囉, 跟住笨元都起身, 老公一早就出咗門口去踢波, 返工又唔見佢咁知醒! 餵咗蕃薯就放番佢入房瞓, 我就煮早餐比笨元食, 之後就督佢做珠心算啦, 估到係長期作戰架啦, 做到我1點幾出門口都仲未做哂, 都唔明真係咁難做咩? 佢一路做我就摺衫咁啦, 老公10點幾到先返, 11點幾又要同蕃薯沖涼食奶, 但老公話唔舒服瞓咗, 所以佢返咗嚟都唔幫得幾多手, 都係我自己搞掂沖涼食奶, 期間仲要繼續捉笨元做數! 到點幾真係要出門口啦, 都幾唔放心架, 因為我自己整咗D嘢食咋, 笨元未食嘢架, 怕老公掛住瞓完全唔理兩隻仔, 但都冇辦法! 我兩點去到荷李活廣場架啦, 報到咗後先發現唔記得帶公司sticker, 好在仲有時間咪仆番去公司攞囉, 3點已返得到嚟, 不過趕嘛跑咗D路程, 搞到腳痛! 返到去主要去咗陪總監等黎生, 活動3:30正式開始, 佢真係3:30先到, 期間我就要做吓保母咁啦, 所以都冇咩坐低, 企咗個幾鐘, 活動到5點左右先完哂, 送咗黎生走都差不多! 老細一家大細話去食嘢, 我梗係唔join, 想第一時間閃啦! 行咗去撘巴士不過等咗好耐, 唔知係咪大風吹到頭痛, 加上個人已經攰, 真係超辛苦, 仲要買埋嘢返去煮, 真係攰到死! 返到去蕃薯瞓咗, 笨元先啱啱改好珠心算, 我真係支持唔住要攤吓! Hea 7時多蕃薯又嘈啦, 我就餵佢再叫老公起身煮嘢囉, 都係簡單地食意粉咋! 我頭痛到爆, 老公叫我不如食藥沖涼先, 咁梗係順手幫笨元沖埋啦, 本來諗住搞掂就瞓, 但老公去沖涼時我又要睇住蕃薯, 之後放番佢入去喊, 佢喊到瞓咗, 我地又喺梳化瞓咗, 到十一點幾老公醒一醒先問我係咪要餵奶, 咁梗係啦, 7點幾飲過好難到過夜! 本來我換好片新比老公餵架啦, 點知佢又話蕃薯掛住同佢笑, 唔肯食! 最終又係要我餵, 真係人都顛, 好在柏仲都邊瞓邊肯食, 食飽又再瞓!

沒有留言:

張貼留言