2014年3月15日 星期六

15/3/14


15/3/14   SAT   COOL

今日係超勁忙及辛苦的一天, 朝早都係七點幾就要起身啦, 因為仲仲係到叫食啦, 叫醒老公搞掂佢我就揍笨元去畫班啦, 買埋早餐返公司食完就最後沖次啦, 係咁要印嘢啦, 其實時間都係啱啱好架咋! 1點買咗麥記食埋就出發啦, 2點多過到去都未有咩做, Nicho嚟到就開始搞D人名牌呀咁啦, 嗰時攞D花出嚟先發現佢全部都用咗針, 唔係扣, 我真係暈一暈呀, 點死呢! 最終打返去問佢, 佢梗推架, 話唔記得有講過要用扣, 我真係嬲到想殺人呀, 叫佢換過佢又話換唔到咁多, 最終叫咗深哥攞哂主禮同顧問嗰D返去整, 補救得幾多得幾多! 跟住都唔係好洗做簡介, 因為都係嗰班人幫手, 大家都做熟哂, 佢地都知應該點做, D, 加上今年不用就職, 司儀又係第二次做, 輕鬆好多! 係咁二化吓個妝再去開埋理事會都仲得, 今年D嘉賓都快齊人, 7:40已開始, 仲要台上流程都算順, 比預期還要快完成! 抽埋枱獎我終於可以坐吓食D, 食完第二道菜又抽獎, 今年勁多獎抽, 所以佢地都唱得少咗歌! 我只知我係咁周圍走, 食一陣又郁, 命都冇! 由於上菜又快抽獎又快, 最後10點多已經完成, D人散得幾快呀, 我呢D梗係最早嚟就最遲走啦, 攞埋單可以走人, 好在有Nicho佢地載我地返去, 11點就返到去, 嫲嫲都返屋企啦, 我地沖好涼K.O.左笨元又到柏仲食奶, 搞到點幾鐘我終於可以瞓啦, 攰到咩都唔知啦!
 

沒有留言:

張貼留言