2014年4月5日 星期六

5/4/14

5/4/14   SAT   WARM
今日好似好攰咁, 攰過返工! 朝早柏仲八點幾先嘈, 好好啦, 餵咗佢就叫老公起身煮早餐, 食完早餐老公就揍笨元去畫班, 我就同柏仲玩吓啦, 佢又唔肯瞓又要扭, 老公買埋嘢回來後就打暈隻仲, 我就打掃, 本來下午佢地去咗踢波我就好free, 但因為老公覺得笨元都係咳得勁咗, 所以都係唔帶佢去踢, 回家後我就好難安靜啦, 柏仲飲咗奶又唔肯瞓喎, 加埋佢兩個多多事實, 我又要搞掂笨元D功課, 真係心力交碎! 到六點多餵埋柏仲就出門口, 約咗程生佢地食壽司呀, 佢地7點已經去咗等位, 都等咗1個鐘呀, 不過食得好痛快, 兩家人食咗1K, 嚟緊又要食番慳D, 不過由於子元好咳, 唔可以比佢食咁急, 最怕佢獲利回吐咋! 食完老公帶咗佢兩個去睇玩具, 等我地食埋就行吓超市, 因為程生會車我地返去, 咁順手入埋貨啦, 仲買咗部份生日會零食! 返到屋企先搞掂笨元條氣, 聞咗氣食咗藥好好多, 柏仲瞓咗唔洗理佢住, 沖好涼K.O. 笨元可以抖一抖先, 點知柏仲11點幾就喊醒, 好在食完又瞓番啫!
<婷婷同柏仲交流中!>
 <牙痕中!>
 <呢D咪叫比人擺上枱囉!>

沒有留言:

張貼留言