2014年4月26日 星期六

26/4/14

26/4/14   SAT   WRAM
今朝笨元要返學校綵排, 所以都同平時一樣要起身, 程生車埋我地入去, 不過有D趕咁未去買早餐比笨元, 所以要程生車咗我地去買個包先! 返到學校排陣隊先入到去, 見敏瑩個頭咁亂, 一問之下原來係程生梳, 唔怪得之啦, 即刻同佢札一札番好D, 雖則我都唔係札得好好架啦! 之後同家長們吹陣水先走人, 因為平日有D係姐姐揍的, 今日可能放假就自己揍返嚟, 差不多時間又要閃, 程生架車夠鐘! 返到公司都係hea, 笨元今日唔洗踢波唔會過嚟接我放工, 反而係我買飯返去食, 返到去已經勁餓, 佢兩父子開住個小米盒係到睇雷神, 柏仲剛食完奶, 噯咗佢一陣就放佢入房瞓, 我地就梗係食啦, 之後笨元開始愈咳愈西利, 但藥就係得嗰堆, 都係唯有食住先架啦, 平日唔洗午睡都喺梳化瞓著咗, 咪抱佢入房瞓囉, 老公又係瞓埋, 三個瞓哂我咪打掃囉, 間屋亂到呢! 笨元醒咗都係由得佢睇電視, 完全放縱呀, 病就係咁, 自自然然縱容佢! 6點幾餵咗柏仲就等老公返嚟煮晚餐, 因為佢過咗阿媽到幫佢整嘢, 笨元愈夜愈咳得哂利, 食咗D粉食埋藥就瞓, 但瞓瞓吓都係咳到嘔, 好在教過佢有咩就嘔落垃圾桶, 佢又真係做到, 唔洗執手尾可以好快瞓番! 我地都餵埋柏仲11點嗰餐就瞓啦!
<練坐中!>
 <手長腳短好搞笑!>

沒有留言:

張貼留言