2014年4月13日 星期日

13/4/14

13/4/14   SUN   HOT
今日諗住出街架啦, 不過地點一改再改, 最終變咗近近地去荃灣咋! 今朝都算晏起身, 因為琴晚喺梳化瞓夠咗, 餵完奶到3點先再瞓, 今朝勁唔想起身, 好在柏仲食飽咗都冇起身嘈, 反而係笨元走過入嚟問呢樣問嗰樣! 老公八點幾起身去咗踢波, 我就照瞓冇理佢啦, 到我再醒時已差不多10, 唔得再賴床, 起身發覺笨元喺到做緊珠心算, 應該係老公叫佢要做架啦, 咁都算乖仔! 梳洗完餵埋柏仲先煮早餐一齊食, 食完柏仲又扭, 就同佢沖咗涼先, 因為諗住老公踢到12點半, 差不多時間就入沙田會合, 但沖好涼隻仲又瞓咗, 於是唔出去住, 老公買D嘢返嚟我地食, 仲可以睇Running men, 笨元又可以砌Lego, 佢不知幾開心, 佢真係砌得叻咗好多, 係初頭砌咗變形俠醫隻手搞到我再出盡辦法幫佢拆出嚟啫! 睇完running men就執嘢出門口, 近近地去荃灣睇吓笨元張組合床, 仲有買咗D衫比柏仲, 見佢係有好多衫, 但都係大件嗰D, 而家只係得D夾衣, 找過都冇咩短袖啱, 所以去買番幾件比佢, 買得好開心呢! 睇埋組合床, 玩咗陣遊樂場再睇埋玩具就返青衣食晚飯, 奶奶話提早同大包慶生日! 返到去食飯前餵咗柏仲, 但食到一半又唔食, 唔理佢住我食咗先, 食完再餵咪食埋囉! Hea 到八點幾就回家, kai哥順風車, 返到去沖好涼就比笨元再玩, 老公搞掂柏仲, 我睇埋笨元執書包D嘢就可以摺埋衫, 11點前K.O.埋笨元抖吓就捉柏仲食埋奶, 但佢完全熟睡咁只飲得4! 我地都早D瞓啦, 明天又要開工!
<咁快砌哂D生日禮物!>
 <仲欠阿姨未送的美國隊長就齊!>
 <包面仲VS尖面元>
 <困住雙仲幾好!>
 <著番笨元的褲同鞋, 可惜找不回上衣!>

沒有留言:

張貼留言