2014年4月7日 星期一

7/4/14


7/4/14   MON   COOL

今日嫲嫲過嚟, 所以起身都有時間跳番轉舞, 柏仲七點幾又自己醒咗, 就開奶餵住佢先, 等老公梳洗完就接手, 我地又趕住落樓, 今日有程生載埋我地入去, 同老師交代埋D嘢就可以返工啦, 又坐順風車, 不過要先載咗程太去油麻地先返轉頭! 買埋早餐返到公司都係hea吓吹吓水啦, 到差不多中午時, 公司D LIFT全部壞哂, 好在有帶飯啫! 午飯後都係睇吓電視咁啦, 老細唔返幾好! 下午悶到睇小說, 又冇人同我吹水喎! 放工早少少走呀, 要帶笨元去睇醫生, 程生車埋子元出嚟, 真係幫咗唔少! 即刻撘地鐵轉小巴過去, 都算快, 1小時內睇哂攞埋藥走得, 今次叫葉醫生開多一份藥, 以備不時之需, 回程時喺小巴已瞓咗, 搬到我死死吓, 落車都冇哂反應! 返到去即刻同佢沖咗涼先, 今晚阿媽煮飯, 奶奶睇住柏仲, 食完飯我洗好碗, 兩位老人家已回家, 我就一揍二啦, 先捉笨元溫咗書先, 然後本想打暈柏仲我就沖涼, 但佢又唔肯瞓, 於是放佢喺學行車, 叫子元幫我睇住先, 我快手沖個涼, 出嚟見到子元拉咗柏仲去睇電視, 唔怪得唔嘈啦! 叫笨元執好哂嘢就比佢玩5分鐘, 我就哄吓柏仲先, 佢條友眼瞓到暈都唔瞓, 結果講故事時就自自然瞓咗! 11點幾叫醒佢食奶, 我諗佢真係好攰, 全程換片都冇咩反應, 好在放支奶入口都啜, 但臨尾嗰安就斷親啦, 見勢色唔對即刻將佢向住地下, 果然嘔番幾啖出嚟, 但最好笑係, 一嘔完即刻瞓番, 真係比佢笑死! 好在佢肯飲埋嗰1安先瞓, 老公亦返嚟啦, 等佢沖埋涼抖陣就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言