2014年4月14日 星期一

14/4/14

14/4/14   MON   HOT
又要返工返學啦, 朝早再跳番鄭多燕, 跟住服侍兩位少爺, 趕得切出門口撘車, 送咗佢地返去又要返工啦, 買埋早餐返去快手食, 朝早做完自己嘢都有做吓公事, 午飯去買嘢食, 老細又一早返咗嚟, 嘈住哂人地睇電視! 下午又喺到喎, 不過算啦, 睇在佢明天就飛, 我又有個悠長假期就算啦! 下午都係prepare吓子元生日會D, 諗諗吓都好似幾多嘢搞! 放工就撘地鐵去青衣城訂蛋糕, 然後返到上去笨元就掛住睇機, 柏仲就瞓咗, 差不多食飯先醒, 同佢玩咗陣老公返啦, 食飯食到半飽, 因為有下半場, 約咗幾個同學仔去戲棚, 好好地佢地已經排緊隊可撘單買嘢食, 食咗我最想食GE臭豆腐同榴槤冰, 超正! 佢地又玩得好開心啦, 柏仲比我放咗喺人地架BB車坐住先, 因為抱住佢冇手食嘢, 總括嚟講都好好玩好開心GE! 八點幾九點要走人啦, 又打的好赤! 回家後未得閒理柏仲, 放咗佢喺B, 佢可能比人玩到攰, 自我催眠咗, 咁我地沖好涼K.O.咗笨元又要開工整生日會D回禮袋, 貼好紙喺袋面, 零成本完成! 11點幾叫醒柏仲食奶, 不過佢都係瞓住嚟食! 睇埋套劇12點幾先瞓, 好攰!
 <食冰呀, 真係好正!>
 <子元要咗支薄荷味...>
 <鬥CHOK中!>
 <吹波中, 吹得夠大唔洗比錢!>

沒有留言:

張貼留言