2014年4月3日 星期四

3/4/14

3/4/14   THU   RAIN
今朝我要揍兩個入青衣, 都唔算太趕的, 不過揍咗笨元入學校之後就追唔切架43B, 唯有行遠D個巴士站, D選擇! 上到奶奶到勁熱呀, 揹住隻蕃薯周圍走都幾係嘢! 又追巴士返工啦, 買埋早餐返去都係9:15, 算係咁! 朝早都係做吓嘢又吹吓水咁啦, 午飯後落咗去入票, 順手行吓街先返! 下午老細喺到, 好在都冇咩嘢找我啫, 都仲可以自由吓! 放工又係時候返去啦, 老公揍咗笨元放學就冇再返公司, 所以好早食飯, 不過都要笨元做咗功課先, 然後等柏仲醒咗, 就可以食蛋糕啦, 柏仲負責做道具比我地影相, 哈哈! 今次我用櫈自拍, 老實因為嫲嫲的拍攝技巧唔多掂, 上個月冇咩相用得唔係咁好! 食埋蛋糕都要閃啦, 因為老公攞住好重嘢, 最終撘的士返去, 沖好涼都冇幫笨元默書, 因為要佢做珠心算, 做得嚟都9點半, 所以比佢玩陣都瞓啦, 柏仲9點多已開始好不安, 但我都拖到9點半先餵佢, 都唔知佢扭瞓定扭食, 不過今晚食完放落床都冇即瞓, 可能墊高咗佢右邊唔舒服, 唯有等佢瞓冧咗先再墊啦! 我好快都眼瞓啦, 又喺梳化瞓著咗, 等老公用完電腦叫醒我先再入房瞓!
<兩父子似嘛?>
 <有人話三個人, 一個樣喎!>
 <加埋我落去如何?>
 <又食到西瓜口啦!>
 <牙痕中!>

沒有留言:

張貼留言