2014年4月21日 星期一

21/4/14

21/4/14   TUE   WARM
今日又係休息日, 安排到隔日大活動, 否則我實攰死! 八點幾起身餵咗柏仲, 等老公起身先去食早餐, 又同笨元砌緊LEGO呢, 所以11點幾先食, 去咗海皇食粥咋, 跟住去買D日用品咁就回家了, 反到嚟同才仲咗涼先食奶, 之後老公K.O. 咗柏仲後K.O.埋自己, 我就幫笨元衣櫃換咗季, 都好大功程呢, 搞完又要陪佢玩, 6點幾餵咗柏仲老公先醒, 佢又約咗人晚飯, 同我地上咗阿媽到一陣佢就出去, 我地就食飯啦, 之後砌埋蛋糕, 9時左右走人, 柏仲喺巴士瞓咗, 咁我回家後就輕鬆D, 同笨元沖好涼就砌埋盒lego再K.O.佢, 然後叫柏仲起身後餵埋奶就寫吓日記, 但攰到瞓著咗, 到老公回來才醒呢!

沒有留言:

張貼留言