2014年4月12日 星期六

12/4/14

12/4/14   SAT   HOT
今日又回復番平日的星期六, 朝早起身後要揍子元去畫班, 開咗奶比老公叫佢餵柏仲, 同笨元過到去敏瑩都未到, 剛買好時佢地就到, 原來小B都過咗嚟, 但樓下冇位, 唯有抬埋佢上樓上, 食到差不多夠鐘, 我就帶咗兩個上去先, lift時竟然壞壞地, 上到3樓又落番地下, 又再上番去, 好在開到門, 嚇死我! 揍好佢地我就馬上閃啦, 趕返工呀, 不過都係hea 過一朝! 12點幾老公帶哂兩隻豬仔上嚟, 柏仲係咁比佢地輪, 仲比人玩到喊, 好在我又冇咩所謂, 但柏仲個樣真係好慘咁! 1點就閃了, 落去食KFC笨元又要去踢波, 柏仲可能比佢地玩到冇哂電, 落到樓就瞓咗, 到我食嘢時又醒番, 瞓得半個鐘都冇! 返到去一陣kit就上嚟, 攞個新玩兒比柏仲, 因為未食嘢又順手係到食D嘢先, 好在我都仲冇D儲貨啫! 我就照樣吸塵抺地等, 柏仲食完奶又係唔多肯瞓, 到佢地走哂先瞓咗一個鐘左右, 由於佢醒咗, 咁就帶埋佢出去旺角睇LEGO, 最終買咗兩份比笨元做生日禮物, 話埋比阿姨知佢想要邊份, 佢係勁心急想拆嚟玩, 不過都要喺適當的場合, 返到長沙灣仲未夠鐘同敏瑩佢地食飯, 所以上阿媽到餵咗柏仲食奶先, 阿媽話可以放低埋佢喺到食完飯先嚟接佢, 咁就好囉, 可以食餐安樂茶飯! 食完上去揍番柏仲先再去食雪糕, 然後先返屋企! 返到去笨元馬上肯沖涼, 因為搞掂D嘢就可以砌佢D LEGO, 今晚先比佢砌咗細嗰盒, 因為已經太夜啦! 我地都勁攰, 兩個喺梳化瞓著咗, 到點幾先知醒起身餵柏仲食埋餐奶再瞓!
<快叉中!>

沒有留言:

張貼留言