2014年4月20日 星期日

20/4/14

20/4/14   SUN HOT
今日真係攰到不能想像, 其實經過上年都遇咗會係咁, 不過笨元咁想要個生日會, 點都要搞多次大型比佢架啦! 朝早都係瞓到八點幾起身餵奶, 跟住老公煮早餐, 食埋就笨元去學畫班, 好在有程生車佢去, 咁我地可以專心pack嘢, 我仲順手幫自己D衫換埋季! 12點幾老公已call 咗雞記出發, 我就等程生嚟接, 咁啱柏仲又叫肚餓喎, 咪餵埋佢先出門口囉, 好事嚟GE! 點幾過到去會所, 已經要馬上開始工程, 老公預備緊氣球, 我就掛banner同預備飲品, 開始有幾個家長嚟到, 有D都幫吓手, maymay嚟到就入咗禮物先, 然後先陪我去攞壽司同蛋糕, 最估唔到係D食物唔多夠, 估唔到相隔一年, 小朋友的食力勁咗咁多, 真係勁唔好意思! 好快食咗嘢就玩遊戲, 不過D小朋友愛波波池多D, 其實唔多願玩, 同埋又要集合又要排隊, 係難搞D! 第一個遊戲係一二三紅綠燈, 叫做好快完成, 而第二個遊戲就係running men撕名牌, 比想像中難搞因為要二人一組, 早知唔理咁多由得佢地發顛亂撕就算, 最終都係大個嗰D贏! 咁就馬上開始埋打pinata, 咁就可以預備切蛋糕啦, 要開住咪先可以控制到佢地影相, 好在有埋maymay 喺到分蛋糕, 兩年生日會佢都係好重要的幫手呢! 分好蛋糕開始有人散啦, 於是咪派埋氣球同禮物囉, 因為執得嘢嚟都5點多, 望見D禮物真係頭都痕埋, 回家時直接坐雞記, 返去第一時間沖涼然後餵柏仲, 再約程生晚飯, 勁肚餓囉, 食埋麥當勞雪糕, 好滿足地回家了, 再沖多次涼後就同笨元同D玩具大合照, 搞得嚟又差不多時間餵柏仲食奶, 好好地瞓覺啦!




沒有留言:

張貼留言