2014年12月19日 星期五

19/12/14


19/12/14   FRI   RAIN

今日子元學校旅行日, 不過連帶之後的活動, 基本上由朝早630到晚上1200我都冇咩停過, 人都顛! 明明已經6點幾起身, 但搞掂柏仲, 掟咗佢比老公帶走入嫲嫲到之後, 仲要同子元換衫自己換衫梳洗等等, 搞到7:45先出到門口, 仲要約咗程生佢地早餐, 但落到樓又落雨又截唔到的士, 足足等咗10分鐘, 喺條街成個顛婆咁, 先找到架的士, 老公入完青衣都早過我出番嚟, 咁佢咪叫咗嘢食先囉, 我地去到就快食完過學校, 早知的士咁難截我就行出去撘小巴算! 叫做入到學校啦, 先去課室找回子元的功課, 然後落番有蓋操場等集合上車囉, 都搞咗大半個鐘先上到旅遊巴, 車上都係休息吓吹吓水啦, 其實都好快到, 不過成班貴人, 招哂D風雨返嚟, 我地已經算好彩, 啟德郵輪碼頭都叫做先進地方, 有瓦遮頭, 辛辛苦苦找到地方落腳就放好家當, 開地攤食嘢, 小朋友食完round 1後就開始玩, 我都唔理得咁多, 總之笨元唔失蹤就OK, 找埋敏瑩過嚟一齊玩吓啦, 同家長老師吹吓水咁, 兩三個鐘都好快過, 又係時候收拾, 若好天就可以喺樓下草地玩, 咁就好好多啦! 2點多上番車返學校, 我地就入青衣接番柏仲去荃灣剪頭髮, 真係快剪咋, 原來柏仲咁怕剪頭髮, 係咁避又大喊大叫, 要捉住佢嚟剪! D嘢食就撘地鐵返去啦, 530又要合唱團, 老公揍笨元出去, 我就執吓嘢先, 630接佢地嗰轉, 去體育館換得衫嚟剛趕得切去泳池, 撞到子慧媽, 講開陣間我地去吉野家食晚飯, 佢就話佢約咗嵐媽喺稻坊打邊爐, 最終咪齊齊打囉! 8點接咗D細路就各自回家沖好涼出番嚟, 9點開始入得去食, 安頓好叫得嘢嚟都9點幾, 食吓食吓咁11點先走, 柏仲顛咗好耐架啦, 咁夜喎佢仲唔顛呀! 回家後叫笨元換衫刷牙洗面就瞓, 柏仲賴咗屎, 所以要沖個涼食支奶先瞓得, 阿媽永遠係最尾一個沖, 12點我先可以坐吓個梳化抖一抖, 自由一陣就瞓, 點知半夜柏仲可能發惡夢, 顛喊, 我抱都唔要, 陸生明明坐咗起身都唔幫手, 係要柏仲喊一輪佢先話比佢抱, 個衰仔個daddy一抱就唔喊, 下次我一定第一時間交比佢!
<準備出發上車啦!>
 <來張自拍先!>
<好多嘢食呀!>
 <兩個好朋友齊齊chok!>
 <1B大合照!>
 <多謝炮哥的靚相!>
 <大機影係靚好多!>
  <捕捉子元的玩樣!>
 <好心靚表情D啦!>

<剪髮後!>
<柏仲都有剪!>
 <靚靚自拍!>
 <齊齊烚烚吓!>
 

沒有留言:

張貼留言