2014年12月7日 星期日

7/12/14

7/12/14   SUN   COLD
今日又係忙碌的一天, 朝早搞掂柏仲又要揍笨元去畫班, 然後買餸啦, 返來後本來應該係我休息架啦, 但老公話食咗藥眼瞓, 結果又係我去上珠心算, 去接咗笨元畫班後過到去笨元竟然話急POPO, 但又未有人開門, 好在隔離單位有人咁啱返, 比笨元去POPO, 真係好彩! 上完珠心算就買埋飯返去食, 然後老公就帶子元去踢波, 我就揍柏仲返OLR Christmas party, 原來要撘地鐵過去都真係幾辛苦, 足足用咗大半個鐘先過到去, 已經進行咗個幾鐘, 柏仲仲要差不多到時瞓咗, 瞓足1個鐘先起身, 差不多食嘢啦, 都食咗幾多嘢吓, 吹一輪水, 5點幾就要走了, 撘番地鐵返去了, 晚飯老公煮, 我就陪佢地玩吓啦, 食飽就洗埋碗再K.O.埋佢啦!
<瞓醒後好留心聽人唱歌!>
 <同媽咪合照都好叻望鏡頭, 但我竟然冇望!>
 <人地幫我地來合照啦!>
 <比潮樂拖住行...勁唔願!>

沒有留言:

張貼留言