2014年12月22日 星期一

22/12/14


22/12/14   MON   COLD

今日係冬至, 但老細勁唔識做, 今日嚟開會, 放早架嘛, 開咩鬼會! 朝早柏仲7點幾8點先叫醒我地, 搞到都趕呀, 好在落到樓就有車, 不過都9點多先入到去, 我都冇食早餐就走啦, 返到公司先買早餐食, 仲要快手寫好D日記執埋D相等等, 本來話12點開Annual Dinner會議, 點知老細早一場會12點多開完佢話要去食嘢, 咁就1點先開, 要我地早D食飯喎, 咁即係冇咗食飯個時間囉, 1點就真係開, 一直開到4, 係開埋另外兩個會囉, 完全係馬拉松式兼快開嗰隻, 老細一講廢話就拉番佢返嚟, 咁先可以快速決定到D, 4點多先走得呀, 先返屋企執一執嘢, 老公入青衣揍番兩個細出嚟, 比子元玩咗陣Lego, 6點多先出門口過阿媽到食飯, 去到柏仲又周圍走啦, 開咗飯佢都係周圍走, 又過嚟食一啖咁, 真係頂佢唔順! 食完飯食吓生果, 柏仲攞住個凍甘周屋走, 阿姨怕鬼咗佢兩隻嘢囉! 睇完愛回家就真係回家啦, 估唔到柏仲咁餓, 等唔切我沖完涼, Daddy餵都照殺, K.O.咗佢就陪子元玩多陣Lego就要佢瞓啦, 因為我搵番我細個盒Lego出嚟比佢玩, 玩到10點半一定要佢瞓啦, 我地都勁攰, 新聞都未睇完就瞓!
<嘈嘈仲!>
 <靚仔笨!>

沒有留言:

張貼留言