2014年12月6日 星期六

6/12/14

6/12/14   SAT   COLD


今日都係我返工老公睇仔啦, 不過朝早要餵咗藥先, 咁我返工啦, 柏仲今日唔會上嚟啦, 因為笨元3:30先返荔天學乒乓球, 所以我放工買飯返去食, 又係時候餵藥啦, 差不多3點老公帶子元返去乒乓球, 我就喺屋企睇住柏仲, 佢又要瞓啦喎, 老公本來諗住子元學完乒乓球我就出到去子慧生日會, 但柏仲仲瞓緊嘛, 佢竟然話做咩唔叫醒個仔出嚟, 佢真係傻傻地,點知4點幾老公打嚟問我點解仲未出門口去, 因為柏仲未起身囉, 真係好可惡, 係到鬧我咁! 激死我啦, 搞到我又喊咗一大餐, 柏仲最終瞓到5點幾先醒, 我仲要行過去, 所以去到都6點幾, 老公已經早咗去到, 仲幫手整BBQ, 咁子元就勁玩囉, 我就要睇住柏仲, 又餵吓嘢食咁啦, 吹吓水咁時間都幾快過, 8點幾就切蛋糕影相後就回程了, 返嚟仲要沖涼食奶等等, 都10點幾先K.O.哂兩隻嘢, 可以休息吓!
<同女主角影番張相先啦!>
 <仲有佢好like的彤彤!>
<柏仲好巴閉咁周圍行!>
 <坐定定食嘢先!>
 <食飽飲水水!>
 

沒有留言:

張貼留言