2016年2月13日 星期六

13/2/16

13/2/16   SAT   WARM WET


今朝瞓到8點3子元入嚟叫醒我揍佢去體操, 真係好想叫佢自己撘巴士過去算, 難得一日仲仲唔叫醒我, 又啱啱發完D怪夢, 真係勁唔想起身! 揍咗佢去體操就買早餐返去比兩個大爺食, 最好笑係仲仲喺我開緊早餐時問: "我坐邊?", 真係比佢笑死! 食完早餐又去揍子元啦, 返到屋企要佢做埋D數先, 跟住佢就去踢波, 我就喺屋企打暈仲仲, 然後都係做吓屋企嘢食個lunch咁啦, 但仲仲瞓得個幾鐘咋喎, 起身後比佢食D嘢就去球場, 我帶咗仲仲去咗玩遊樂場玩, 真係好攰囉! 踢完波就去新都會食飯, 去番上次食粥嗰間食, 真係好好味! 食完行陣就返去啦, 係子元買咗架pooh的tsum車囉, 返去沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言