2016年2月19日 星期五

19/2/16


19/2/16   FRI   COLD RAIN

今日柏仲一早醒咗啦, 所以要帶埋佢落去, 因為要服侍埋佢換衫先落樓送子元校車, 所以真係好忙亂! 返上去仲仲就飲奶我就梳頭啦, 準時出門口但check唔到班次, 因為我部手機轉咗台但我又唔識換卡, 冇咗wifi就失聯! 揍咗柏仲佢地返學就返公司啦, 都係hea吓做吓自己嘢, 午飯後睇電視打機, 夠鐘開工又係做吓自己嘢等等啦, 放工即走, 返去整少少餸又出門口, 去到小童交收柏仲阿媽又可以收工啦, 等佢地上完堂就要過去游水, 最慘係落雨, 我又要推住車仔, 雖然有雨擋但都好濕囉, 幾經辛苦過到去又要換衫, 好在行去泳池時都唔太大雨, 放咗佢3個入去我就要返去煮飯啦, 柏仲睇住電視都好OK, 煮到7:45要快手沖咗涼先啦, 佢地上到嚟都仲未煮哂, 忙忙亂亂間又要整埋飯比仲仲食, 開好飯再K.O.埋柏仲先開始食飯, 今日試咗兩款新嘢, 都幾成功! 食完吹吓水差不多10點先執嘢, 洗好碗抺埋地都10點幾, 3個細路又成日嘈交, 主力係子元同子慧囉, 真係令人好煩! 佢地最終出咗嚟玩棋, 叫做好少少, 玩到差不多11點要趕先肯走, 都唔明又要嘈又要玩, 真係好煩! 佢地走咗就趕子元瞓, 但佢又要陪我睇陣電視喎, 唔好話唔想瞓住! 比佢睇一part就入去瞓啦, 我就做吓家務等等啦, 12點幾就瞓啦!
 

沒有留言:

張貼留言