2016年2月14日 星期日

14/2/16

14/2/16   SUN   COOL


今日係情人節, 但我咩都收唔到喎, 3個情人都冇咩比我, 可惡! 朝早起身去畫班, 然後去食早餐啦, 食完都係行吓街買吓嘢咁啦, 夠鐘就揍番笨元, 返到去叫佢抄吓默書D字, 我就換咗D床單, 等老公揍咗子元去踢波, 我就K.O.仲仲, 但佢條友一叫佢瞓佢就喊, 打暈咗佢我就煮午餐, 整咗粥同炒麵, 跟住仲要接埋衫, 終於可以休息吓, 仲仲瞓到4點多, 所以都冇再去球埸搵佢地, 餵仲仲食埋碗粥就入青衣啦, 等嫲嫲有得同仲仲玩吓, 又買咗麥當勞一齊食咗先, 等老公回來就叫泰國嘢外賣, 食飽就回家啦, 返到嚟都係打暈仲仲就可以做自己嘢!


沒有留言:

張貼留言