2016年2月26日 星期五

26/2/16


26/2/16   FRI   COOL

今日都係如常啦, 朝早揍子元上樓車, 跟住揍仲仲返學, 跟住我就返工啦, 都係做吓自己嘢做吓公事咁啦, 下星期老細就返, 又要回歸現實啦! 午飯去咗買麥當勞, 試吓個新包, 但真係勁多人囉, 點半先返得到上去! 下午都係做吓公事咁啦, 放工夠鐘就走啦, 直接返屋企執好嘢整少少餸就去小童, 點知去到唔見阿媽喺到, 原來佢同仲仲落咗去食D, 佢話佢下午唔多肯食飯, 所以要同佢去食D, 仲仲近來又真係唔多願食嘢, 不過間中啫, 佢又唔係冇得疴! 合唱團overrun, 6:45都未放, 所以我都要同miss, 時間關係在小童個廁所換埋先就算, 快手過到去都要等阿sir第二round出來接佢地! 老公喺泳池同我地會合, 咁一齊返去我就煮飯, 佢就主力搞掂仲仲啦, 等佢地上咗嚟沖涼開飯啦! 吹吓水咁又10點多先走, 不過程太病病地呀, 所以都早點走! 咁我沖好涼仲趕得切睇劇呢!

沒有留言:

張貼留言