2016年2月29日 星期一

29/2/16

29/2/16   MON   COOL
今日開始有車車我地返學啦, 慢慢感受吓呢種有車GE生活啦, 雖則我都仲係好赤D! 朝早又係拖子元起身返學啦, 老公整得午餐嚟都有D, 好在校車等埋! 返上樓同仲仲換衫, 老公去攞車! 唔洗趕住巴士, 可以遲少少出門口, 去到老公就泊埋架車食早餐先返工, 我就揍兩隻嘢囉, 買埋早餐返工, 朝早都係做吓自己嘢! 不過收到消息星期四會有個新人返工, 係做marketing, 令到我有少少危機感, 真係好不安, 唔會係想炒我嘛! 中午時去埋銀行, 今個月有驚喜喎, 加咗5%人工, 咁應該唔會加完人工嚟炒我掛! 係都冇法啦, 都係要見步行步! 不過陸生又買咗架車, 我真係唔可以冇咗份工囉! 買得飯返去食得嚟都放完lunch, 真係要開始搞商會D! 時間過得好快, 話咁快又放工, 去買埋餸先返去, 而家喺街市買餸, 雖然係要用現金, 但我都要開始練習少碌D卡用番現金多D! 買完返去, 柏仲瞓緊, 子元做緊功課, 寫咗程序表比佢雖然時控上未必跟得足, 但始於佢個人就好似有約束D, 人都係要管架啦, 自問自己都係咁! 見仲有時間就對咗功課先, 但對對吓仲仲就醒咗, 好在都對得切先, 跟住開電視比仲仲睇我就可以去煮飯, 叫子元溫埋英默就出嚟陪仲仲, 7點幾已經煮起飯食! 今日老公好幫手呀, 因為佢想出去松記食糖水, 所以8點半就走咗出去囉, 咁樣出一出去食個糖水就用咗一個鐘啦, 不過柏仲今日咁晏先起身, 就比佢出吓去啦! 食完回來都9點半, 都要子元溫埋英默先瞓呀! 咁我沖好涼都趕得切睇J2套劇, 12點多就瞓啦!


沒有留言:

張貼留言