2016年2月2日 星期二

2/2/16


2/2/16   TUE   COLD

今日又係趕頭趕命咁揍子元返學啦, 跟住到揍柏仲啦, 老公今日請咗假, 所以可以一齊揍仲仲返學, 等入去時梗係影吓相啦, 因為今日華服日嘛, 不過程太喺到時, 婷婷係完全唔肯影囉, 到佢走咗佢就肯影! 佢地入咗學校我同老公就去快食個早餐, 我就返工佢就返屋企啦, 想找人整吓個廁所架但明明約咗4點佢都係冇嚟囉, 真係好唔掂! 老公仲好笑, 朝早去睇完醫生, 佢就去接咗柏仲買飯上去嫲嫲到食, 咁食完飯仲仲瞓咗佢就放低咗仲仲喺嫲嫲到, 因為子元放學都要返去接佢, 咁佢就由得仲仲喺嫲嫲到, 我一聽完都火架, 陣間仲仲醒咗嫲嫲睇住佢點方便呢, 所以我都係whatsapps咗奶奶叫佢有咩就叫人幫手唔好自己硬嚟! 我下午唔知點解都勁忙, 咁啱係到計吓每月開支嗰D, 愈計愈唔夠錢用咁, 真係令人好苦惱! 放工就馬上返青衣啦, 因為我叫咗老公買埋飯先過嚟, 點知7點佢都未返到, 打比佢又冇人聽, 本來我叫佢買燒味飯, 但佢就去咗買美心, 所以排咗好耐又等唔到巴士入嚟, 咁真係冇咩好講啦! 食完飯8點多就回家, 返去沖好涼K.O.咗仲仲就睇子元功課, 然後先有沖涼, 沖完涼仲未停得, 仲要摺衫入利是啦, 有咩就做咗咩先啦, 睇埋J2套劇12點就瞓啦!
 
 

沒有留言:

張貼留言