2016年2月17日 星期三

17/2/16


17/2/16   WED   COLD

今朝最後一日可以8點先起身啦, 明天又要回復正常, 我仲要一打二, 陰公! 梳洗好等阿媽過到嚟我同老公就出去食個早餐先返工, 佢今日又要小明上廣州啦! 返到公司都係hea吓做吓自己嘢啦! 午飯後同埋個同事去咗Aeon嗰邊行, 我主力買咗個書架, 仲有買咗兩包平通粉囉! 下午D Sales搞到好晏先開會, 又搞到我6點先有得收工, 好在已經買哂餸, 返到去都6點多, 又係忙煮飯等等, 子元今日都叫做睇得住柏仲, 7點多煮起飯食得, 但柏仲有D, 又話唔食菜, 最終都係比我迫佢食哂啦, 洗碗抺埋地就可以陪佢地坐陣睇咗半part電視又執定嘢沖涼, D打暈仲仲可以望一望子元有冇執齊功課! 執好嘢打暈埋子元又hea吓先去沖涼, 然後係咁睇電視睇到1點先瞓啦! 仲仲平夜又爬上嚟瞓咗老公個位喎, 咪比我搬番佢落床囉, 跟住不久又發夢喊, 要我摸住佢嚟瞓!

沒有留言:

張貼留言